תקנון מדיניות פרטיות ומדיניות השילוח

תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות לאתר ״RazorJet״

״שיווק והפצה שירותים לכל״ מברכים את בחירתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו בכתובת: WWW.RAZORJET.CO.IL (״האתר״).

האתר המספק פלטפורמה מקוונת לרכישת מוצרי גילוח ("המוצרים"). בנוסף, האתר מספק מידע אודות המוצרים הייחודיים המוצעים לרכישה, מאמרים (״המאמרים״), מחירי המוצרים ומדיניות המשלוחים.

  1. השימוש באתר:
  2. קניין רוחני:
  3. הפרת זכויות יוצרים וקניין רוחני:
  4. הצהרות משתמש:
  5. פעילות אסורה באתר:
  6. תוכן צדדים שלישיים:
  7. ניהול האתר:
  8. הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת:
  9. סיום:
  10. שינויים באתר, תקלות והפסקות שירות:
  11. הרכישה באתר:
  12. מדיניות אספקה:

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

  • עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  • האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
  • במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
  • במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש ו/או לא סיפק מספר טלפון תקין, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
  • אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
  • האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
  1. מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות: כנסו לעמוד הבא -

https://razorjet.co.il/pages/%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

  1. סמכות שיפוט:
  2. דיוק/ תיקונים טכניים ואחרים:
  3. אחריות האתר:
  4. מדיניות פרטיות:

כמו כן, יתכן שהאתר יעביר לצדדים שלישיים מידע סטטיסטי כללי בלבד, שאינו אישי או פרטי, לגבי השימוש באתר, כגון המספר הכולל של המבקרים באתר זה ובכל עמוד של האתר וכן שמות הדומיין של נותני שירות האינטרנט של המבקרים באתר;

  • אם האתר ימוזג לתוך פעילות גוף אחר או אם האתר יעבור לבעלות תאגיד אחר ניתן יהיה להעביר לתאגיד החדש את המידע הקיים באתר, אבל רק במקרה שהתאגיד יתחייב לשמור על מדיניות פרטיות זו.
  • חשוב לזכור שלא ניתן לערוב במאת האחוזים מפני פעילות עוינת ונחושה מצד גורמים זרים ולכן אין בפעולות אלה בטחון מוחלט והאתר לא מתחייב שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע הנאסף בו.
  1. שיפוי:
  2. שונות:
  3. צרו קשר:

כתובת: דפנה 26 תל אביב

 

טלפון: 073-705-4155

 

דוא"ל: support@razorjet.co.il

 

 

By entering your phone number in the checkout and initializing a purchase, subscribing via our subscription form or a keyword, you agree that we may send you text notifications (for your order, including abandoned cart reminders) and text marketing offers. Text marketing messages will not exceed 3 a month. You acknowledge that consent is not a condition for any purchase.
If you wish to unsubscribe from receiving text marketing messages and notifications reply with STOP to any mobile message sent from us or use the unsubscribe link we provided you within any of our messages. You understand and agree that alternative methods of opting out, such as using alternative words or requests will not be accounted as a reasonable means of opting out. Message and data rates may apply.
For any questions please text HELP to the number you received the messages from. You can also contact us for more information. If you wish to opt out please follow the procedures above.”

על ידי הזנת מספר הטלפון שלך בקופה ואתחול רכישה, הרשמה באמצעות טופס המנוי שלנו או מילת מפתח, אתה מסכים שנוכל לשלוח לך הודעות טקסט (עבור ההזמנה שלך, כולל תזכורות עגלה נטושה) והצעות שיווק בטקסט. הודעות טקסט שיווקיות לא יעלו על 10 בחודש. אתה מאשר שהסכמה אינה תנאי לכל רכישה.אם ברצונך לבטל את הרישום לקבלת הודעות טקסט שיווקיות והתראות, השב ב-STOP לכל הודעה ניידת שנשלחה מאיתנו או השתמש בקישור ביטול הרישום שסיפקנו לך בכל אחת מההודעות שלנו. אתה מבין ומסכים ששיטות חלופיות לביטול הסכמה, כגון שימוש במילים או בקשות חלופיות, לא ייחשבו כאמצעי סביר לביטול הסכמה. ייתכן שיחולו תעריפי הודעות ונתונים.לכל שאלה אנא שלח הודעה HELP למספר שממנו קיבלת את ההודעות. אתה יכול גם לפנות אלינו למידע נוסף. אם ברצונך לבטל את הסכמתך, עקוב אחר הנהלים שלמעלה."